![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#37 |
|
Hej alla glada!
Jag trodde att det ämne skulle avslutas men den uppe igen. Den sömerska har aldrig hört av sig. Jag tycker att det var tråkigt, för att jag tänkte mig åtminståne litet "förlåt". Men jag tar inte så illa ut.... Ärligt talad så hade jag köpt sådan mössa på Kapp Ahl för många år sedan och när mössan var för liten så sydde jag nya åt min son. Jag hade själv en sådan fast stickade som min mormor stickade till mig. För några år sedan blev jag intresserad av att sy kläder till dockor. och då som nybörjare så sökte jag mönster till dockkläder innan jag skafade en docka som jag puslade ihop några modeller. och då ramlade jag på en rysk sidan (Jag kom från Ryssland för 17 år sedan) där även idag kan man ladda ner mönster till olika dockor: http://www.kimberly-club.ru/catalog/...?SECTION_ID=92 Om ni ser på 3-4 bild uppifrån... Glada mäniskor delar med sig... Jag tror inte att den ryska kvina har sett och snodd någons design. Summa sumariom: Vi kan avsluta den diskution. Jag har inte snodd någons ide och speciellt inte för att känna miljoner på det. Den ide går på stan i åratal, även dockor har havt den på sig för många år sedan. Tusen tack för er alla som kom med så många olika åsikter. God natt H/Antari |
![]() |
![]() |
Taggar |
copyright, mönster, mönsterskydd, mössa, rättigheter, upphovsrätt |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:02.