![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Jag håller nog med Sotis här. Även om själva ordet Merge betyder sammanfoga eller liknande så är jag nog mer inne på att de svenska orden skall vara något så man förstår vad Embird gör.
”Öppna en brodyr till” skulle ju vara det bästa kanske men jag vet ändå inte om det kan stå så. ”Lägg till” känns bra, det behöver ju inte betyda att man gör en brodyr av dem. Man lägger bara till en i arbetsytan. Holding Area är ju då samma som VipManager som man har till Designer 1. Där heter ytan ”Display Area”. Väntrum kan jag tänka mig men köplats blev köp-plats innan jag kom på vad det stod. Skall kanske tillägga att jag är ordblind och kan få ut fantastiska ord ur helt vanliga enkla ord. ![]() Samlingsyta eller samlingsplats kanske är något? Monica |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:04.