![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#27 |
|
Upplyftande
med sakliga diskussitioner.
Det är allt för lätt att man bara ser sin egen sak o glömmer vad andra tillför, kan och anser. Jag tycker det är kalas med enna typ av snacks. Jag har själv köpt ett logo, på den tiden jag höll påmed hästar som proffs, då betalade jag efter antal stygn och efter detaljer, jag vet då att jag fick gå ner i detalger för att ha råd med loggan, tyvärr så finns loggan inte kvar men den var fin, en häst i frack o hög hatt. Jag kan säga att inte mycket av det jag sett o köpt innom denna maskinbrodyr världen kommer i närheten av den kvaliten som det var på min logga, ska se om jag hittar nån jacka med den kvar, Host 5 storlekar för liten... det är ju inte många designer jag skulle betala den ca 1000 jag betalade då, för som jag ser ute på nätet...flera jag bara betalat 200 för har jag helt förkastat... fast tills i Januari i fjol trodde jag man broderade på maskiner som fyllde en hel vägg, lät något fruktans värt och de spottade ur sig jacka på jacka... inte trodde jag dom kunde stå på ett köks bord hemma hos någon, och inte förrän i februari i år såg jag min första brodyr maskin o jag måste erkänna att jag blev väldigt skeptisk.o nu sitter jag ordentligt fast i brodyr träsket... Annie |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:44.