![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#24 |
|
Hej!
Jo, men Britt säger (i tidigare inlägg högre upp) att "En stygnsättning upp till 12000 stygn ligger min på 400 kr +moms och en jätte som är på 21000 stygn ligger på ca 800kr.+moms ..." så jag blir helt förvirrad ![]() I mitt program kan jag dessutom ta en liten stygnsättning som jag redan gjort på uppdrag från någon och "dra" ut den så att den blir jättestor, och det tar 1 sekund att göra detta. Jag tar inte betalt för detta arbete... haha, vilket förvånar den som beställt den nya storleken. Och jag tar inte mer betalt för att stygnsättningen nu innehåller fler stygn. Det är ju samma arbete ![]() Men proffsfirmorna, de vet att ta mer betalt... trots att de kanske inte lägger ner mer arbete på stora stygnsättningar än på små... /Gunilla |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:24.