![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
Men visst e det kul
Min dotter tyckte nog allt det var liite orättvist at mamma fick en ny dyr leksak när hon behööööövde en ny gibson ..
men nu e det rätt coolt faktiskt när kompisar frågar från vilken konsert är den där tröjan?? I går stygnsatte vi en autograf från en stor idol o satte på en bandtröja, gissa om någon hade brått till skolan.. fniss med lite list kommer man långt. appropå kök, det är faktiskt mycket mysigare at sitta i köket än nere i källaren, man tar sig tid lättare, man kan vara med de andra, övervaka matlagningen mm, så här mycket har jag inte sytt på år o dagar o då tyckte jag att jag var flitig innan oxå, men man känner sig inte lika osocial längre som jag gjorde förr då jag gick ner o målade eller sydde, fördelen med ett data skåp är att när dan eslut så styvas allt in o luckan stängs..bra skydd mot alla hundhår oxå... mitt köpte jag på jysk o är jätte nöjd,rullen går precis in under skivan, så ska någon förbi är det enkelt ordnat.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:27.