Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-03-22, 08:10   #13
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

Men visst e det kul

Min dotter tyckte nog allt det var liite orättvist at mamma fick en ny dyr leksak när hon behööööövde en ny gibson ..
men nu e det rätt coolt faktiskt när kompisar frågar från vilken konsert är den där tröjan??

I går stygnsatte vi en autograf från en stor idol o satte på en bandtröja, gissa om någon hade brått till skolan.. fniss med lite list kommer man långt.

appropå kök, det är faktiskt mycket mysigare at sitta i köket än nere i källaren, man tar sig tid lättare, man kan vara med de andra, övervaka matlagningen mm, så här mycket har jag inte sytt på år o dagar o då tyckte jag att jag var flitig innan oxå, men man känner sig inte lika osocial längre som jag gjorde förr då jag gick ner o målade eller sydde, fördelen med ett data skåp är att när dan eslut så styvas allt in o luckan stängs..bra skydd mot alla hundhår oxå...
mitt köpte jag på jysk o är jätte nöjd,rullen går precis in under skivan, så ska någon förbi är det enkelt ordnat..
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:27.