Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-02-19, 11:13   #20
Lillith Lillith är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 1 109
Citat:
Men!??? Vad är det som gör att att är kaotiskt hos Husqvarna. Dom är väl massor av anställda och all kunskap försvinner väl inte för att det blir lite omorganisation eller vad det nu är.
Tyvärr har massor av kunskap frösvunnit just för att dom har gjort sig av med en massa gammalt folk och anställt nya som kanske visserligen är jätteduktiga på sina grejer, men dom vet inte hur det funkar riktigt. Vår lilla Husqvarnatant här nere har fått snacka med dansktalande folk flera gåner, vilket lett till missuppfattningar av beställningar och liknande.
En hon pratade med visste inte hur man skulle göra när hon ville skicka tillbaka en maskin som vlivit fel (fel modellnummer, danska som tog emot beställningen) så vår stackars lilla tant fick förklara det för henne

Så, dataansvariga som vet mycket om datoren, men inget om symaskiner, supportansvariga som kan... ja NÅGOT kan dom säkert, men inte dom symaskinerna och tillbehören som dom säljer och så vidare...
Lillith är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons