![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 1 649
|
Är huskvarna så omöjligt nuförtiden
I november fick jag min broderbåge uppgraderad till quilters hoop och fick själv uppgradera min D2. Quilters hoop fungerade inte så den fick åka tillbaka till försäljare och stannade där i tre veckor för att få en ny "grej" insatt och så kom den tillbaka, provkörd med båge och fungerandes, enl försäljaren.
När jag ska brodera med quilters hoop så säger maskinen att det är fel båge. Jag har gamla customizer och i den ska man skriva in måttet på bågen enl Huskvarna i Jönköping eftersom den inte finns med i själva programmet. Jag har gjort så och lagt in på mitt d-card men det fungerar inte. Jag pratade med Huskvarna i Jönköping före jul och då skulle hon prata med servicekillen som fixat min maskin. Efter trettondagen ringde jag dit och fick svaret att hon inte ringt dit och att de har omorganiserat hela Huskvarna så det finns ingen i Sverige för dem att prata med. Jag ringde försäljare för två veckor sen och de skulle prata med Huskvarna och höra av sig till mig och jag ringde idag igen eftersom de inte hört av sig. Det var tydligen alldeles hopplöst för servicekillen att få hjälp att ordna uppgraderingen till broderimodulen. I morgon skulle en dam från Huskvarna dit så de skulle prata med henne och ringa mig i morgoneftermiddag. Är det så här krångligt för er andra med som har Huskvarnamaskiner?? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:38.