![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
hej!
ÄR det bara på engelska MVH Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Det är helt och hållet på svenska! Ja, lite nordiska, men ingen engelska!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hej!
Här är en till som har problem och svårigheter med att komma in på Broderilistan. Jag fyller i en massa koder och sedam ser det ut som jag bara åker runt i en sorts lop. Jag har gjort flera försök och kan inte förstå vad jag gör för fel när det är så enkelt. Ibland grubblar jag över varför jag inte blir "godkänd" eller kvalificerad eller vad det nu var man skulle bli av någon där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
golf logga
http://www.sewterific.com/Freebies.htm
finns en fin golf logga. anne |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Inger, är det under registreringen till Yahoo du "åker runt" kanske? Det har inget direkt med listan att göra. Du måste först vara medlem i Yahoo, och sedan, när du begär medlemsskap i listan får du en e-post från Gisela efter kanske 1-2 dagar, och då är det klart. Det är bara för att det inte ska komma en massa löjliga postningar som det lät gör på helt öppna listor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Hej, det har inget med godkännande att göra för du måste först lägga till Broderilistan som en grupp du vill vara med i.
Sedan får du ett brev från Broderilistan, detta ska besvaras och därefter blir du medlem av gruppen. Hoppas du förstår Mvh Gisela Broderilistan |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22.