![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Broderilistan
Hej alla syvänner!
Har en längre tid försökt att bli medlem på Broderilistan men får svar att det har gått längre än 14 dagar innan de svarar och då blir man bortplockad. Är det fler än jag som har försökt att bli medlem och inte kommer med? Det vore ju roligt att vara med på en svensk sida alla andra är ju från USA. Hälsningar Margaretha |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Margaretha!
Jag är själv med på den trevliga listan och har aldrig hört att någon haft liknande problem. Har Du testat att gå in och anmäla dig igen. Säg till om du vill att jag skall hjälpa Dig ...kan i så fall säga till listägaren och moderatorn som hjälper dig att plocka in dig. Lycka till God fortsättning¨ Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag fick påminna innan jag blev clearad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Broderilistan
Hej Margareta,
det är jag som är skyldig. Bland all post fanns ditt mail till mig. Jag har bjudit in dig igen och denna gång kommer det att gå fort. Ber om rsäkt för mitt misstag. Mvh Gisela ägare av Broderilistan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kul att se Gisela här också! Om det är någon som inte vet det är det Gisela som har Solbrodyr. Bästa stället i Sverige att handla brodyrtillbehör!
Kunde inte låta bli att slå på trumman lite! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för trummorna Åsa!
God fortsättning på det nya året. Mvh Gisela |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu blev jag nyfiken....
...vad är broderilistan och hur blir man medlem där ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej Malin,
Broderilistan är en maillista där vi ger varandra tips och råd om maskinbroderi. http://groups.yahoo.com/group/Broderilistan/join MVH Gisela |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
TACK !
Tack !
Jag har anmält mitt intresse att bli medlem på sidan ! mvh // Malin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Broderilistan
Hej Gisela!
Vad bra att du såg mitt mail. Nu hoppas jag att det går fort som du sade. Jag kan även meddela att jag har försökt minst 2 ggr. Hälsningar och ´GOTT NYTT ÅR Margaretha |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Behöver ett golfmotiv till i morgon och hoppas på tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hej,
titta hos http://www.annthegran.com/ gå sen till Free Desigs det finns otroligt mycket hos henne. Tänk på att en del mönster är gjorda av nybörjare. Man bör kanske göra ett prov först. Mvh Gisela |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
golfare till Erik
Titta här: http://www.brodyrexperten.se/ på gratisbroderierna. En golfare och en fin kantarell.
Lycka till! /Jessica |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Fråga
Hej!
Vad är broderilistan för något? Jag tror att det skulle vara roligt att vara med där för jag håller på med maskinbroderi (Pfaff 2140). Har broderat lite men det blir mer för varje dag. Tacksam för svar om hur och var man blir medlem på broderilistan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Du hittar en länk lite högre upp i den här tråden. Från Gisela.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27.