![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Visst kan man bli trött på syandet. Mitt tips är att ha lite olika saker på gång och lämna saker när de känns jobbiga. Är det för tråkigt eller inte blir bra så är det inte värt tiden tycker jag. Då hamnar det i nån påse och åker kanske fram en annan gång, eller också inte. Jag brukar varva att sy, virka, sticka, göra halsband och örhängen, marble magnets och väva bla. Jag är sällan trött på allt på en gång ![]() Att titta på andras alster och idéer, tex här på sysidan ger mig också mycket lust och inspiration. Det ger mig ny kraft till mina egna projekt. Hoppas du hittar tillbaka till inspirationen Johanna, men det bästa är väl att ge det tid och kanske helt enkelt göra nåt annat ett litet tag. Rätt vad det är kommer säkert lusten att sy igen ![]() Hälsningar, Beatrice. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:04.