![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
|
Hej Doris!
Visst är de bra! Det jag tycker är konstigt är att i barnaffärerna finns de knappt att köpa till större än nyfödda. De är ju mycket lättare att ta på än de där man ska stoppa ner hela babyn ovanifrån. Jag har precis förminskat mönstret till 85% av en 62:a och ska precis sätta igång och sy den. Jag rapporterar hur det går. Förra veckan sydde jag sparkbyxor, men de där små fötterna var inte nådiga att sy med min vanliga symaskin (ej overlock, utan fusk) och det tog jättelång tid. Nästa gång blir det kläder utan fötter. Jag köper skorna! För mig går det bra. Babyn vände sig igår natt så jag kan andas igen! Hela magen åkte ner från bröstkorgen så lungorna får plats. Barnet kommer 24/7, och vi längtar alla... Tessan Senast redigerad av Tessan_S den 2006-05-24 klockan 14:22. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:27.