![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Hej. Tidningen är på gång. Jag mailade dem i går och undrade var tidningen var. (stod ju i senaste numret att den skulle komma början april.) Fick till svar att de skickat tidningen den 21 april, så den är alltså på gång.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Hej !
Jag mailade också igår och fick svar inom en tim.Tidningarna är på gång ,att de kommer olika tider till oss beror på hur posten hanterar det hela . |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
I dag kom tidningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
I dag kom min också
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Såg i tidningen att i juni (tror jag det var) öppnar de sajten "www.ottobrewoman.com".
Jag vet inte vad den kommer att innehålla men det kanske kan vara nått för er som mest är intresserade av damkläderna. Jag för min del blev lite besviken på Ottobres damtidning. Hade nog förväntat mig lite mer kläder i min smak... Barnkläderna gillar jag skarpt... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:04.