![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ni som prenumererar Ottobre
Har ni fått det senaste nummret? Det ska väl ha kommit ut i början på april men jag har inte fått någon tidning. Har skrivit och frågat men inte fått något svar så jag undrar om det bara är jag som inte fått eller om jag är för otålig?
Jag har aldrig tidigare haft problem under de tre år jag prenumererat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fick mitt första nummer vår 1/2006 den 15/3.
Har inte heller fått något nytt nummer. Ilona |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok då är jag väl lite för otålig
![]() ![]() Fast det står ju i vårnummret att sommarnummret ska komma i början av april, då har jag väl rätt att vara lite otålig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fekk sommarnummeret (3/2006) i dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Lugn o fin Alvan ,det senaste numret är nog på väg till dig redan, jag fick nr 3/06 med posten idag.
![]() Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ghaaaaaa.... jag vill ju oxå få nu! Har längtat i flera dagar. Men nu vet jag att den är på väg i alla fall
![]() Jag har för mig att den brukar komma snabbare, dock. Men jag kan minnas fel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej
Jag fick min i dag men har inte tittat i den än har nyss vaknat har jobbat i natt skall jobba i natt med får ta med mej den till jobbet och titta i hihi kramis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag prenumererar (svårt ord) inte på ottobre men tänkte fråga er om tidiningen enbart innehåller barnmönster?? Om jag förstått rätt så är det speciella tidinigar till damkläder. Har jag fattat rätt?? Och om prenumerar måste man då även ha barntidningen??
![]() Äh vad knasigt det blev men hoppas ni begriper vad jag menar Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
hej
Ja det tror jag att det kommer barn tidning med det är nu det senaste man har fått för äldre iallafall jag men nu va det barn jag fick
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
De har precis börjat med en separat tidning för damkläder. Förut så var det mycket barn och lite dam i en tidning nu tror jag det kommer vara helt separerat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Det verkar som om Ottobre Woman bara kommer att komma ut en gång per år.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Åsa: du kan ju bläddra i tidningen, både gamla och nya nummer, på deras hemsida så ser du vad det är i.
http://www.ottobredesign.com/se/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tack allihop. Jag har "bläddrat" i tidningen.
Vad synd att den bara kommer att komma ut så sällan. Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej !
Jag gick ut till brevlådan idag med förhoppning att det skulle finnas en tidning där,men inget .. Har ni andra fått eran nu ? På deras hemsida står det att den skulle komma ut till den 20 April . |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag fick min tidning med posten igår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:49.