![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Syfestival/mässa i Malmö våren 2006
Är det nån som vet när det är syfestival / mässa eller vad det heter i Malmö i vår? Jag har för mig att det brukar vara i Slagthuset på våren, men jag hittar inget om det på deras hemsida. Har för mig att det var något rykte om att det inte blir nåt i vår - stämmer det? Synd i så fall för jag tycker dessa tillfällen på just Slagthuset har varit så inspirerande!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Enligt syfestivalen på google så blir det i Sollentuna i år och i Göteborg nästa år, inget Malmö tyvärr. Jag hade hoppats på Göteborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Skam den som ger sig.. När är syfestivalen i Sollentuna? Med lite tur kanske det sammanfaller med andra ärenden i huvudstaden. Finns det nån hemsida där man kan kolla program etc?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Mini Mässa i Falsterbo 25-26 mars 2006 kl 10-16.
Falsterbovägen 98 Falsterbo. Kanske ett alternativ? Där ska vara visning och försäljning av oljemålning och drivvedskonst. Smycken i sötvattenspärlor. Vårnyheter ateljé Chiffong (tyger till alla typer av plagg även bad och underkläder) Ulla Sahhlin. Vävning Bibbis vävkammare. Information om Medborgsarskolan och det bjuds på kaffe. En liten vårutflykt. Senast redigerad av evamk den 2006-02-16 klockan 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08.