Syfestival/mässa i Malmö våren 2006
Är det nån som vet när det är syfestival / mässa eller vad det heter i Malmö i vår? Jag har för mig att det brukar vara i Slagthuset på våren, men jag hittar inget om det på deras hemsida. Har för mig att det var något rykte om att det inte blir nåt i vår - stämmer det? Synd i så fall för jag tycker dessa tillfällen på just Slagthuset har varit så inspirerande!:confused:
|
Enligt syfestivalen på google så blir det i Sollentuna i år och i Göteborg nästa år, inget Malmö tyvärr. Jag hade hoppats på Göteborg.
|
Skam den som ger sig.. När är syfestivalen i Sollentuna? Med lite tur kanske det sammanfaller med andra ärenden i huvudstaden. Finns det nån hemsida där man kan kolla program etc?
|
|
Mini Mässa i Falsterbo 25-26 mars 2006 kl 10-16.
Falsterbovägen 98 Falsterbo. Kanske ett alternativ? Där ska vara visning och försäljning av oljemålning och drivvedskonst. Smycken i sötvattenspärlor. Vårnyheter ateljé Chiffong (tyger till alla typer av plagg även bad och underkläder) Ulla Sahhlin. Vävning Bibbis vävkammare. Information om Medborgsarskolan och det bjuds på kaffe. En liten vårutflykt. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:56. |