![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Tack så mycket Birgit! Jag ska prova flera lager också, utav det jag har. Jag har varit/ är sjuk hemma nu, (hostar och hostar) så jag har inte haft inspiration att beställa det andra ännu. Kanske idag! :-)
Dina tips är jätte bra. Faktiskt fick jag det med frotté av någon, då jag själv tyckte att det var svårt att få i deni bågen. Det blev också avtryck som tog lång tid att resa sig! Hur brukar ni göra med trådspänning? Jag har haft mycket problem med min maskin och provar mej fortfarande fram med det. På Gunnsans Redwork skulle jag absolut inte haft så låg trådspänning som jag har annars. Texten som jag la till gjorde jag ju med kontur och den går nästan upp av sig själv medan annars när jag sytt text och broderier, måste lossna på spänningen, annars ligger undertråden som en "skugga" i kanten av broderiet. Senast redigerad av Rene den 2013-03-16 klockan 12:40. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:04.