![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
"Sewing machine sales" skickar fortfarande så alla bryr sig inte. Undrar om man får skriva namnet utan att det ses som reklam. Kan vi se det som diskutionsämne
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det här stället http://www.thesewingstudio.co.uk/default.asp var villiga att skicka Janome MEN om den skulle gå sönder innom garantitid så skulle jag få betala transporten fram och tillbaka själv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
För ca 1-1,5 år sedan kollade jag först med Sewingmachinesdirect, angående janomemaskin de skickade inte och sedan med sewingmachinesales. De skickade, och jag beställde nyligen, för några månader sedan, Janomes brodyrprogram där utan problem. Hos SMS alltså.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det kan ju hända att det är bara maskinerna som de inte skickar. Jag fick nobben nu i mitten av maj. Köpet gick igenom och jag tänket "yes" men så fick jag ett mail om att - tyvärr vi måste annulera din beställning" Det tog mig ett tag att få tillbaka mina pengar så jag rekomenderar inte någon att testa med Elnas maskiner innan ni frågat per mail.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Skulle någon ha tur och kunna beställa Janom / Elna i UK så är nog Sysidan sista platsen man ska skriva om detta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Är det verkligen okej att sätta ett leveransförbud av en viss vara så här inom EU? Jag tycker detta låter helt absurt och frågan borde gå att få testad högre upp. Var det nu är någonstans....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Varför skulle man hålla tyst om det? Här finns ju många som säkert önskar beställa från England istället för att betala några tusen mer för samma maskin här i Sverige. Jag hjälper gärna om jag kan. Allt annat verkar väldigt egoistiskt i mina ögon. Men jag missuppfattade dig kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
symaskin england |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:21.