Beställa från SMD
Hejsan
Jag såg att Janome förbjudit SMD att sälja deras produkter till kunder i Sverige. Gäller detta även ELNAs symaskiner? Vill så gärna köpa en Elna 3210 Jeans men dom är mer än 1500 kr billigare här i Sverige än på SMD. Om man inte får beställa fr SMD, har ni något tips om andra ställen där försäljarna håller låga priser? Tack på förhand :-) |
Rättelse
Menade såklart att symaskinen är dyrare i Sverige:D
|
Ett tips är att du kollar under annonserna. Där är det en som säljer exakt en sådan maskin du söker. Lycka till :)
|
Typsikt det var ju någon som sökte!
|
Citat:
Jepp. Det var jag :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det här stället http://www.thesewingstudio.co.uk/default.asp var villiga att skicka Janome MEN om den skulle gå sönder innom garantitid så skulle jag få betala transporten fram och tillbaka själv.
|
Citat:
|
Citat:
|
Skulle någon ha tur och kunna beställa Janom / Elna i UK så är nog Sysidan sista platsen man ska skriva om detta;)
|
Är det verkligen okej att sätta ett leveransförbud av en viss vara så här inom EU? Jag tycker detta låter helt absurt och frågan borde gå att få testad högre upp. Var det nu är någonstans....
|
|
I dagarna presenterade Google en ny surfplatta, Nexus 7. Trots att den bara finns som förhandsbeställning i bl.a. UK, och att man för att beställa från Google UK måste ha betalkort från UK, och adress inom UK så har inte det hindrat personer bosatta i Sverige att beställa. I dagens internationella samhälle finns det tjänster framtagna för förenkla köp över gränserna.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:19. |