![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag är så lycklig lottat att min man tycker att jag ska ha....
o det är JAG som tycker att det blir nog för dyrt..... Så nu har jag 2 symaskiner o 1 overlock... Och 2 sytrådsställ och massor av sybehör ( han är duktig på att kolla på blocket o tradera efter fynd) och.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jaa, jag förstår honom. Jag har 4 symaskiner, 1 overlock, 2 provdockor, 5 garderober(från golv till tak, ett antal flyttlådor med bara tyger och sybehör, mönster, av alla de slag. Tre vävstolar, näe, fyra är det.
Oj, nu skriver jag inget mer, Det känns skämmigt. Får nog lov att hålla med honom, inte köpa för att det kan vara bra och ha utan att köpa när jag behöver det. Det nog för många bra och ha grejjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Underbar tråd! Jag tror jag får börja med att önska mig en man så kanske han köper mig ett par symaskiner låter det som!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, men det är svårt att få tag i rätt sort.
![]() Fick byta ut ett par stycken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har haft min äkta hälft i snart 50 år, firar 45 år som förlovade nästa lördag 23 juni(midsommarafton)Har man tur så träffar man den rätte på en gång. Han kan ibland kommentera mitt förråd av tyg och garn och undra om jag ska hinna använda allt
![]() Jag har 1 Pfaff symaskin, 1 Janome 9000 komb. sy brodermaskin, 1 Janome 350E brodermaskin, 1 Janome Jem Platinium 760 och 1 Husqvarna overloc samt 1 Singer trampmaskin. Önskar mig en Janome Horizon 1200 men det blir nog bara om jag vinner en massa pengar som den önskan går i uppfyllelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11.