![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har haft min äkta hälft i snart 50 år, firar 45 år som förlovade nästa lördag 23 juni(midsommarafton)Har man tur så träffar man den rätte på en gång. Han kan ibland kommentera mitt förråd av tyg och garn och undra om jag ska hinna använda allt
![]() Jag har 1 Pfaff symaskin, 1 Janome 9000 komb. sy brodermaskin, 1 Janome 350E brodermaskin, 1 Janome Jem Platinium 760 och 1 Husqvarna overloc samt 1 Singer trampmaskin. Önskar mig en Janome Horizon 1200 men det blir nog bara om jag vinner en massa pengar som den önskan går i uppfyllelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad jag blir glad! De finns de som är värre än jag.
Jag har förklarat för honom att ju mer hängiven man är sina intresse, desto mer samlar man på sig. Han tycker att jag har för många. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är också "ägare" av en man sedan 51 år, som tycker att det är OK att ha fler symaskiner och mycket tyger. Har bytt maskin flera gånger för att få en modernare med många möjligheter. Förutom brodermaskin har jag 2 Pfaff sy -en äldere trotjänare och en ny quiltmaskin + overlock.
Nästa vecka skall vi kompletera hans snickeri med en önskemaskin. Skönt att läsa att det finns fler förstående män. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har också världens gulligaste gubbe, av honom har jag fått en janome 11000 och en babylock evolution och även en liten brother MS4.
Han är helt underbar som har tålamodd med alla mina tyger, trådar och sygrejor. Han är helt underbar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:38.