![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag är så himla lyckligt lottad. Men underbara man
han säger bara; -Tycker du att du behöver det så måste vi väl se till att skaffa dig det. Men han tycker inte om att jag lagrar saker. Förstår inte varför jag ska ha så mycket tyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är så lycklig lottat att min man tycker att jag ska ha....
o det är JAG som tycker att det blir nog för dyrt..... Så nu har jag 2 symaskiner o 1 overlock... Och 2 sytrådsställ och massor av sybehör ( han är duktig på att kolla på blocket o tradera efter fynd) och.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jaa, jag förstår honom. Jag har 4 symaskiner, 1 overlock, 2 provdockor, 5 garderober(från golv till tak, ett antal flyttlådor med bara tyger och sybehör, mönster, av alla de slag. Tre vävstolar, näe, fyra är det.
Oj, nu skriver jag inget mer, Det känns skämmigt. Får nog lov att hålla med honom, inte köpa för att det kan vara bra och ha utan att köpa när jag behöver det. Det nog för många bra och ha grejjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Underbar tråd! Jag tror jag får börja med att önska mig en man så kanske han köper mig ett par symaskiner låter det som!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, men det är svårt att få tag i rätt sort.
![]() Fick byta ut ett par stycken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43.