![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Hej på er som köpt tråden!
Hur är den att sy med? Är ni nöjda? Är intresserad av att fylla på med mera färger. Tacksam för svar..mistli |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
Citat:
(min första stygnsättning syddes med tråden igår) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag har inte hunnit sy så mycket med den ännu, men är mycket nöjd med det jag hittills skapat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hej igen!
Har polyestertråd sen förut, kan man blanda dom utan problem? Har läst någonstans att rayon är lite blankare o till finare broderier. Mirja |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
Citat:
Kanske är det därför du läst att den är "till finare broderi"? Jag tror säkert att man kan blanda dem ändå ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Hej Är det någon av er som köpt den färdigspolade undertråden ?????? Å vad har ni för maskiner Jag har en Janome Häls Latmasken hihihi susanne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Nu har jag inte köpt färdigspolad undertråd härifrån.
Men just nu använder jag färdigspolad undertråd på papphylsor. Den fungerar till både min Topaz 30 och Janome 350 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Hallo
Vill bara kolla om ni som har köpt dessa trådar har hunnit prova dem? Såg att de hade så bra pris på 1000meter paketet med 100 färger.. Bara 1040kr. Men min maskin är lite känslig..(bortskämd) Karina61 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Jag har sytt en hel del med min och är helt nöjd!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Jag är också jätte nöjd köpte både tråd och färdigspolad undertråd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
Hej
Jag har också köpt denna tråd och har sytt en hel del. Är supernöjd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:56.