![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Emmel Broderitråd
Hej
Är det någon på sysidan som har någon erfarenhet av Emmel broderitråd (Rayon). Hittade en dansk hemsida som säljer denna. 100 koner (2000 m) för 2318.18 sek enlig deras hemsida idag. Jag vill också gärna passa på att tacka för en superbra sida. Jag är ny medlem sedan juni och har precis köpt en janome 350. Har hittat massor med bra tips om maskinbroderi tack vare alla duktiga medlemmar på sysidan. ![]() Hälsningar Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Broderitråd
Hej!
Menar du att det är 2000 meter tråd på konenerna tilsammans? Eller på varje kona? Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej igen
Det är 2000 m tråd på varje kona/rulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vilken hemsida är det? Blir nyfiken!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den heter www.m-broderiting.dk . De verkar bara sälja grejer till maskinbrodering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
ocksâ intresserad
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag väntar på mitt paket därifrån!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tråd
Har du fått hem din tråd och vad tyckte du om den? Jag är också behov av tråd o är det så billigt som det låter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nä, den har inte kommit ännu! Lovar skriva när den kommer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Nu har jag fått min tråd! Ser fin ut och jag fick betala 1785 danska kr för 100 rullar a 2000 meter. Ska bli ett äventyr att prova dem!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hejsan tjejer
ni som beställde hur gjorde ni med betalningen använde ni kort eller förde ni över pengarna vi nordbanken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jag förde över till Nordea. Det krävs ett IBAN nr och en SWIFT kod. Det lämnar hon ut på firman. Det var inga problem för mig. Det kostade dock 100 kr extra att göra en utlandsbetalning på det här sättet. Hon skrev att hon beställt så man ska kunna betala med internationella kort framöver. Jag är väldigt nöjd med både tråd och affären i stort.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Ett stort tack för ditt svar Liz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:54.