![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Jag måste vara knäpp eller väldigt kräsen. Jag hittar inget som jag vill ha. Där var nån handdukshängare men dom har jag redan..
Men visst är det guld värt när man får såna här erbjudande. Grattis till alla er som hittat något. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Lena, jag kan inte påstå att jag hittade värst mycket jag heller. Men gratis är gratis, så det gällde ju att leta upp något...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Man får leta länge för att hitta guldkornen bland skräpet. Jag hade sedan tidigare tittat ut några så det underlättade valet. Det är ju inte så att det finns massor massor av fina saker och man kan ta vad som helst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
tack för tipset!
Jag tycker det jobbiga med sidan är att man inte ser dem utbroderade(och att de är dyra :-) ) Hade man fått se dem utbroderade så hade man säkert sett att de nog är finare än de ser ut...gissar jag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Nu blir det lite OT men eftersom det är min
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
50% idag
Jag tänkte puffa upp den här tråden utifall någon har missat den.
Om man redan har använt sin kupong men ändå har kvar något på önskelistan så kan man idag få 50% rabatt genom att använda koden SummerSolstice. Jag tycker att My Embrodieries är på tok för dyra men jag hade ett broderi på önskelistan och med 50% rabatt tyckte jag att det var överkomligt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Fick oxå den koden i min mail. Håller med om att de är dyra! Och det verkar vara dyrare att köpa hel samling via nätet. Ofta 89 dollar + att jag fick betala 25% moms (tull?)när jag handlade. Alltså dryga 800... Själv har jag ännu inte köpt någon sådan samling på min Hq butik, men syrran har köpt flera och hon betalade 622:- till Topaz. Konstigt, tycker jag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Jag har noll koll på vad de kostar i butik. Enda fördelen med siten är att man kan köpa enstaka broderier. Jag ville ha en pusselbit med ett hjärta idag och jag ville absolut inte ha alla andra pusselbitar med olika motiv. Då är siten bra.
Förra gången, när jag beställde med 50-dollarskupongen var det så konsigt. Jag skulle betala 2.50 dollar, inklusive den svenska momsen men när beloppet sedan drogs från mitt kort hade de bara dragit 2.00 dollar. Jag förstår inte hur betalningen från siten fungerar. På en av yahoo-listorna där jag är med är folk i USA helt förvirrade för där blir några debiterade i någon utländsk valuta. Jag vet inte om det är euro eller kronor. Jag fattar inte varför eftersom vi betalar i dollar. I och för sig kan man nå siten på något sätt och få priserna i euro så det kanske är det som har hänt dem. Jag vet inte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Tack för tipset, kunde inte motstå en Hummelfigur även om den var dyr. Hade inte köpt den för 30$ men gratis är ju bra.
Det tog en stund att hitta något, väldigt blandad kvalite. Men de hade många fina bårder så det blev en rolig bård med grodor och en med pirater. Och så var den 50$ kupongen slut, ska bli kul och se vad det är för kvalite på brodyerna, som har ett så högt ordinariepris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Jag har bara handlat ur Hq collection, därifrån. Och de är väldigt fina tycker jag! Men dyra, som sagt. Bra om man bara vill ha en bild från en hel samling, annars verkar det som att det är billigare att gå in på Hq-butiken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.