50-dollarskupong på MyEmbroideries
Om någon redan har tipsat om detta så ber jag om ursäkt. När något låter för bra för att vara sant så är det oftast det. Vad haken är denna gång vet jag inte men jag har precis köpt 5 broderier från
http://www.myembroideries.com/ för 2.50 dollar genom att använda rabattkoden som man hittar här: http://www.sewwithviking.com/viking/...px?bid=19&id=3 Det skulle ha blivit 2 dollar men till tillkom 50 cent i någon skatt som jag inte vet vad det är men jag kan leva med de 50 centen. :) |
Många tack för tipset !
Tusen tack för det tipset. Fick försöka ett par gånger innan rabatt coden fungerade. Men det ornade sig. Vilket bra erbjudande hoppas fler tar chansen.
|
Skatten du fick tillägg på är momsen. Priserna är alltså utan moms.
Men efter att ha testat ser jag att rabatten dras på priset utan moms, så jag fick samlingen med handdukshängare gratis (kostar $49, så jag använde inte hela rabatten...) Tack för tipset! |
Tackar också för tipset, här skall man ju passa på.
/Anett |
Citat:
|
Jag tycker också de är för dyra där, särskilt på enstaka broderier (samlingarna är lite mer prisvärda). Men många här på sidan har ju varit nyfikna på deras handdukshängare, och den samlingen med massor av broderier kostar $49, så den kan man ju få gratis just nu! Bara ett tips!
|
wow, jag som har trånat länge efter hummelbroderierna. Nu kan jag knappast hålla mej när man får sån bra rabatt.
Tack för tipset. // Lena |
Instämmer
Tusen tack för tipset !:D
/Anita |
Tuuusen tack för tipset!:)
Det blev handduks-hängarna här oxå! *så glad* |
Har försökt shoppa broderier men får bara felmeddelande på sidan hela tiden..? Någon annan som har haft samma problem och vad har ni gjort i så fall? :confused:
Hej hopp, nu funkade det!! Tack så mycket för tipdet, fick äntligen den fina water lily jag velat ha så länge |
Tack för tipset. Har länge tittat på handdukshängarna och nu fick jag ju dem gratis. Det funkade utan problem. Annars håller jag med, deras broderier är väldigt dyra.
|
Ooops, har tagit bort texten eftersom jag svarade Jeanette, men såg sen att det hade ju löst sig!
Posten kan gärna tas bort! |
Citat:
|
Det var där jag fick mitt felmeddelande också!
|
Jaha, så har även jag shoppat! :D för min del blev det "petite paisley" som jag sneglat på ett tag...;) Tack, snälla, för att ni delar med er av såna här fina tips! :)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:25. |