|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  | 
 | |||||||
| Notiser | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2009-04-04, 08:27 | #1 | 
| Medlem sedan: jul 2007 
				 | Lena, jag kan inte påstå att jag hittade värst mycket jag heller. Men gratis är gratis, så det gällde ju att leta upp något...   Jag gav upp med att leta i kategorierna och gick och kollade vad andra köpt i "Most popular" | 
|   |   | 
|  2009-04-04, 08:40 | #2 | 
| Medlem sedan: jun 2006 
				 | Man får leta länge för att hitta guldkornen bland skräpet. Jag hade sedan tidigare tittat ut några så det underlättade valet. Det är ju inte så att det finns massor massor av fina saker och man kan ta vad som helst. | 
|   |   | 
|  2009-04-04, 11:39 | #3 | 
| Medlem sedan: sep 2007 
				 | tack för tipset! Jag tycker det jobbiga med sidan är att man inte ser dem utbroderade(och att de är dyra :-) ) Hade man fått se dem utbroderade så hade man säkert sett att de nog är finare än de ser ut...gissar jag :-) | 
|   |   | 
|  2009-04-04, 21:12 | #4 | 
| Medlem sedan: jun 2006 
				 | Nu blir det lite OT men eftersom det är min   tråd så tillåter jag det.  Vad kostar broderkorten i butik? De finns ju som samlingar på MyEmbroideries men lönar det sig att köpa en hel samling online eller är de samma pris som i butik? Någon som vet? Inte för att jag tänkte köpa någon samling, i alla fall inte nu, men jag är nyfiken. | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:15.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning