![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Ooops, har tagit bort texten eftersom jag svarade Jeanette, men såg sen att det hade ju löst sig!
Posten kan gärna tas bort! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Det var där jag fick mitt felmeddelande också!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jaha, så har även jag shoppat!
för min del blev det "petite paisley" som jag sneglat på ett tag... Tack, snälla, för att ni delar med er av såna här fina tips! ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Jag måste vara knäpp eller väldigt kräsen. Jag hittar inget som jag vill ha. Där var nån handdukshängare men dom har jag redan..
Men visst är det guld värt när man får såna här erbjudande. Grattis till alla er som hittat något. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Lena, jag kan inte påstå att jag hittade värst mycket jag heller. Men gratis är gratis, så det gällde ju att leta upp något...
Jag gav upp med att leta i kategorierna och gick och kollade vad andra köpt i "Most popular" |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Man får leta länge för att hitta guldkornen bland skräpet. Jag hade sedan tidigare tittat ut några så det underlättade valet. Det är ju inte så att det finns massor massor av fina saker och man kan ta vad som helst.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:40.

för min del blev det "petite paisley" som jag sneglat på ett tag...
Tack, snälla, för att ni delar med er av såna här fina tips! 
Hybrid-visning