![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Det verkar som om mitt Customizing Plus inte
tycker om säkerhetsprogram. Hade Norman tidigare och då fungerade det inte. När jag tog bort det så fungerade det. Har nu bytt till Glocalnets säkerhetsprogram och nu fungerar inte Customizing igen. Det är när jag ska stänga av en design som jag har framme och klickar på X-et då får jag hålla på flera gånger innan det stängs. Ibland försvinner även färgpaletten och delar av verktygsfälten. Det måste således vara något fel på programmet. Att kontakta Husqvarna lönar väl sig inte de brukar ju inte svara och kunna vara behjälpliga. De verkar numera bara vara intresserade av att ta betlat! Skulle ju vara bra om de då även kunde ha litet service. Hoppas därför på er kära syvänner om ni ev kan ha något råd igen! Hälsningar Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:07.