![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Project Runway-diskussion
Hej!
Jag tänkte att vi kunde diskutera avsnitter av Project Runway? Det vore ju roligt. Över till dagens avsnitt.. Jag tycker det var lite dumt att genomgående kalla hundarna för accessoar. Kanske det var sagt med ironi, men överhuvudtaget idén med att klä hundar är dumt. ![]() Sen blev jag lite besviken över att sportiga tjejen, jag är dålig på namn, åkte ut. Tyckte inte att hennes verk var SÅ dålig. Enkel ja, men inte dåligt.. Istället tycker jag att Angela eller vad hennes namn är, hon med "glansglittermonstret" till kjol och "bikiniöverdel", den där med för kort kjol och glittrig, borde åka ut istället... Så ful kreation. Jag tror min favorit är han som vägrade klä ut hunden (nej inte för att han vägrade klä ut hunden) för jag tycker det är roligt med veckat runt halsen och kjolen. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:11.