![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Har ett problem , ska på konfrimation i helgen och behöver snabb hjälp . Ska använda min tyll kjol som underkjol, och eftersom man kommer sitta mycket så vill jag att den ska hålla formen bättre om någon vet vad man skulle kunna använda för att få den att ha den hårda formen som den hade i början ?
Tänkte att man kunde använda stärkelse , hemma har jag hittat Verda (på tub) på den står de att man ska doppa plaget i blandningen och de kändes inte bra .. skulle de gå lika bra om man sprejade de på kjolen i fluffa tillstånd och väntade tills de torkade !? eller låter de helt galet ![]() Tacksam för alla svar !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det går alldeles utmärkt att spraya på verda stärkelse.
Jag har hela tiden en sprayflaska med blandad Verda stående, bra till mycket. /Bibbi ger strykjärnet vingar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Tack,tack,tack och åter tack
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:22.