![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mitt fantasi land
håller på att bli en verklighet.
jag ska helt enkelt brodera alladessa drakar o demoner, vättar, älvor, häxor. MEEEEN självklart måste man ha med storsjöodjur mm men jag hittar ingen mysig sjö.. är det någon som hittat en sjö, helst en gratis. gärna sor nog att fylla lite på en globelängd. det var Delfintua som fick mig att börja skapa från min fantasi. och eftersom jag inte är helt hemma i denna världen så skapar jag mej en egen, där Merlin troll, Drakarna slåss i luften. häxorna rör i sina kitlar. en vepa att drömma sig hem i helt enkelt. åså hittar jag ingen sjö, ellervatten överhuvud taget grrrr skapar glädjen glöder just nu, men sjön ska vara central nedanför slottet såklart.... Alla tips e taxsamma, o är det inte jätte dyrt så är det väl ok tax på förhand från en drömmande Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Annie, du är ju duktig på att stygnsätta själv, om du ritar och stygnsätter vattnet själv så får du det ju precis som du vill ha det, även i storlek. Sedan kan du bara fylla på med alla olika fantasi-figurer som du vill ha med.
Lycka Till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Wow vad spännande att se vad du tänker skapa utifrån din fantasi. Ska bli intressant att se om mina inre bilder blev som dina.
Jobba tjejen och jag håller alla tummar jag har, den mitt i handen också ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:25.