![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Zebra
Köpt ett broderi från Emblibrary. Ett fotavtryck med Zebra. Jag har Janome jef format. Har lagt den i Embird och minskat den en aning, den var såklart förstor för mej! Lägger över den till Jef, centrerar och allt. Tar kort över till symaskinen MEN när jag skall öppna filen klagar maskinen på att det är en skadad fil på den och frågar om jag skall ta bort den? Spelar ingen roll om jag klickar ja eller hoppa över....
Visst det är en massa stygn MEN har det ngn betydelse?? Har Janome ett max tak? HUR kan jag lura maskinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Prova att läga över den igen (om du nu inte redan gjort det). Om du döpt filen så se till att det inte finns å, ä, ö eller andra "konstiga" tecken i filnamnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
titta på ett annat in lågg. Monica beskriver hur du ska göra. eller gå in på hennes hemsida. Vi har presis haft en dic. unner rubriken :jag blr tokig,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Man lägger inte över filer på samma sätt som på en husqvarna så förfarandet är inte det samma.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Förlåt! Viste inte att det var så olika
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Varför be om ursäkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ibland när sag har sparat på kortet,så kalgar maskinen att det är fel på filen!
Men jag har "customizer" Då liksom skriver jag över broderiet genom det programet! Då funkar det! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.