![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej är det någon här på sy sidan som har koll på vad och var man kan handla lim spray till bra pris.Lim spray skall gå att använda när man maskin brodering så det är viktigt att de blir rätt sort. Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej.Limspray brukar finnas i quiltbutiker.
Hör efter hos Quiltbiten eller Quiltstationen för att nämna några. Jag vet att dom brukar ha även om det inte skulle finnas med på deras hemsidor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
POST IT
spray 3M har en tillfällig spaylim som är suuuuper.
den räddar alla mina syprojekt kan jag lova den ersätter nålar, den stabiliserar töjiga tyger, den får underlaget att ligga stilla när jag ska spänna in den i ramen.. min bästa poolare |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En liten undran ang. spray lim. Jag har provat men maskinen tuggar av övertråden när jag har lim under kan det ha nåt samband? Har provat samma broderi utan lim och det funkar perfekt. Nån som har nån erfarenhet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() De som jag känner till är att bådde klister pappret och limsray kan påverka maskinen och tråd de blir ju ett slitage bådde på nål och tråd samt att limmet kan sätta sig i maskinen lite grann. Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:29.