![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
var köpa handdukar?
Hej
Någon som vet någon grossist eller dylikt som jag kan köpa frottéhanddukar från? Syr massor men "normala" handdukar i affärerna blir för dyra om man ska kunna sy och ta betalt för dem. Just nu är jag arbetslös och har drömmar om att kunna ha en litet företag...och Ikeas 5-kronorshanddukar är billiga men för dåliga att sy på. Önskar massor med idéer och tips! Please! Hej från Åsa i Lomma |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I senaste Råd och Rön är det ett test på handdukar, du kan se det på deras hemsida, www.radron.se men "min" handlare rek någon grossist som jag tyvärr inte kommer i håg vad den hette. Har du kollat i Swelogents katalog om de har? http://www.swelogent.se/ de säljer till den som har egen firma.
Hoppas du får bättre hjälp av någon annan. Ann-Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipsen. Jag har ingen firma registrerad ännu så jag kan inte skicka efter katalog på swelogent, verkar det som. Jag ska försöka ringa dom på måndag. Angående Råd och Rön så var det ju bra att se att Jysk relativt billiga handdukar får bra betyg. Så ska man välja mellan de vanliga varuhusen så handlar man ju där då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
här får du en adress till PEFABi Mariefred Tel:0159-13555 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kanske inte så stor hjälp...
Du kan ju kolla med Ditt Broderi. Har du tur så kanske du kan få köpa billigare av dom om du köper ett större antal...
www.dittbroderi.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tips om handdukar
Jag köper mina handdukar på Jysk av märket beawer.
De har fått högsta betyg på kvaliten och folk betalar gärna några kronor extra för kvalitet. Testa och sök efter dem på nätet, jag tror de har en hemsida om de inte finns i din stad. De brukar ofta ha kampanjpris på just dessa handdukar, MVH Anne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:11.