![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spöket LAban
Hej
Skulle vilja ha ett mönster på ett spöke. Hur är det med upphovsrätten där då Spöket Laban är på kläder som säljs. Har undrat det, men om man gör det på ett eget plagg, ej försäljning så är det väl ok. Så finns det nått spöke som man kan brodera. ![]() Ej kommit igång med min nya maskin fick tapetsera istället suck |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet inget om Laban, men det spökar här: http://www.theinternetsite.com/hhp/ghost/ghost.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du stygnsätter spöket Laban själv och broderar på några av dina plagg är det ok, sk egetbruk.
Om någon ger eller säljer dig en fil med Laban så är det inte ok om denne någon inte har fått lov av upphovsmannen att göra detta. Vad jag vet så finns det inte några broderifiler för privatpersoner som är lagliga med Laban. De som säljer kläder med Laban på har köpt rätten av upphovsmanen att göra detta (får man väl hoppas i alla fall). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Spöken
Tackar
Precis vad jag sökte tack Dom va jättefina. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:15.