![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mässan
Hej!
Är det nån där ute som varit på mässan nu i helgen? Jag undrar över HQ nya 4D program nån som vet nåt. Skulle vilja veta lite mer om det samt pris. Eller ska man köpa 3D? Tackar på förhand Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej! Jag var på mässan igår!! och 4D kommer släppas på engelska först i slutet av mars!! Sen kommer det nog dröja ett tag innan det kommer på svenska!! men jag fick tipset av dem från HQ att man kan lika gärna köpa 3D för det kommer gå ner i pris en del som det lät iaf!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej jag fick svaret i dag att de som köpt 3D under förra året kommer att få en fri uppdatering av 4D..
![]() Priset ligger på 14.000kr lika som 3D. Det var väldigt intressant att se vad som ändrats...men jag är inte överväldigad! Eliza med SE maskin och 3D Proffesional. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:35.