![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
konstruktion till plagg med kupor
Jag har letat överallt både hemma och på jobbet och hittar inte mitt häfte om hur man konstruerar plagg med kupor
![]() Jag gick textillärarutbildningen i Umeå 00-03 och där gjorde vi en konstruktion som var jättebra. Det fanns bl.a. en lista på hur många mm man flyttade olika mått beroende på kupstorlek och det är det jag saknar. Jag har hittat hur man konstruerar kupor i ett gammalt nummer av tidningen skrädderi men hur är det sedan jag ska göra för att ändra till olika kupstorlekar? Är det någon här som gått samma utbildning som jag eller som känner igen beskrivningen och har något liknande? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ingen aning! Men jag skulle ändå vilja höra lite mer om det du redan vet, dvs hur man gör från grunden för att det ska bli bra. (Om nån skulle vilja ta sig besväret att ge en beskrivning.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:31.