![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Digitizer eller Embird
Som ny eier av broderisymaskin ser jeg at jeg kommer til å trenge et program for stingsetting. Har lastet ned demo av Embird og er usikker på om jeg skal registrere denne ($150 + for evt. tilleggsappliksjoner) eller gå for Digitizer 10000 som er på tilbud nettopp nå til ca 5000,- Anbefalinger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Helene,
Jag har Embird Studio och är mycket nöjd med det. Kombinerat med ett par alfabet och Font Engine kommer man långt. Sedan kan man bygga på med korsstygnsprogrammet och Sfumato. Men i Studio stygnsätter man allt manuellt, fast det är lätt att lära sig programmet. Där finns en funktion för outlines som är suverän. Man kan lägga outlines lite som man vill och sedan trycker man på en knapp och programmet sorterar dem enligt ett smart system utan hoppstygn. Jag har också Brothers PE-design V6 där man kan stygnsätta både manuellt och med automatik. Där ingår photostitch, alfabet och korsstygn. Programmen kompletterar varandra och jag bollar mellan dem. Hälsningar Maud |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Takk for svar Maud.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag skulle sagt nästan exakt (om nu något kan vara nästan exakt...) detsamma som Maud!
Men 5000 for Digitizer känns som ett väldigt bra pris också! Men jag känner inte till programmet, så jag kan inte säga hur det är jämfört med t.ex. Embird. Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:29.