![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Underlägg?
Hej alla där ute. Jag undrar om någon av er har köpt underlägg till maskinbrodyr på tradera. Och isåfall hur det var. Det finns nämligen en som säljer det där och jag blev lite nyfiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Personligen blir jag misstänksam när den som säljer inte använder rätt namn för det den säljer. Det framgår heller inte hur stora bitarna är.
Jag vet att jag skrev och frågade en säljare (om det är densamma som säljer nu kan jag inte svara på, det var väldugt länge sedan) om vad det var för typ av underlägg och vad det var för storlek, och fick väldigt svävande svar. Jag köper hellre från Solbrodyr. Priset blir nog ungefär detsamma gissar jag Eftersom storleken inte står är det ju omöjligt att säga!), och då vet jag vad jag köper!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Håller med föregående inlägg...
Brukar beställa hos Solbrodyr och beställer
då mycket på en gång så jag har hemma. Ska faktiskt hämta paket därifrån idag ! Snabb leverans, bra produkter och seriös säljare är vad jag kräver som kund och det har jag hittat ! mvh Malin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
underlägg
Hej igen.
Ja det är nog så. Jag gjorde som du asawi och skrev till henne och fick som sagt svävande svar. Fick inte reda på sort eller storlek. Jag handlar oxå alltid av Gisela på solbrodyr och är jättenöjd med både service och kvalite´. Det var väl mest av nyfikenhet jag undrade. Nej vi får nog hålla oss till dom som vet vad dom säljer. Tack iallafall för era svar. Britt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:32.