![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hur kommer jag vidare
Hej!
Nu har det brutit ut fullständigt...Jag har gjort ett märke i studio, vill spara och flytta till Editor och sen till minneskortet. Men jag har en stor blackout och bryter snart ihop. Finns det nån därute som kan ge mej ledning?? kram/pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
När stygnsättningen är klar gå in under fliken Design längst till vänster i Studiomenyn, klicka på översta alternativet "Compile and put into Embird Editor" resten tror jag du löser.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej men den är gråmarkerad, så jag förstår att jag missar nåt sen allt är gjort som jag tror..Vad gör jag för fel???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja du Pialuttan då vet inte jag vad du ska göra.
Förlåt kanske en dum fråga, men har du registrerat stygnsättningsdelen. Om jag inte har helt fel så kan man prova att stygnsätta men inte spara om man inte köpt till Studio-delen. Har det fungerat tidigare? Hoppas nån annan har några goda råd att ge dig eller att du själv kommer på hemligheten ![]() Kram Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jodå, jag har ju köpt hela baletten men tiden har försvunnit och jag har le´gat av mej..
kram, pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har du avslutat stygnsättningen ordentligt genom att högerklicka på objektet och klicka på "finish objekt"? (Det har du antagligen men jag frågar för säkerhets skull)
Om den fortfarande är gråmarkerad har du kanske inte skrivit in registreringsnummret dör digitizern ordentligt. Klicka på den röda nyckeln i editor- eller managerdelen så ser du om koden är inskriven bredvid "Digitizer tools" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Än en gång har underbara Alvan hjälpt mej! När du skrev avslutat så kom jag på! Jag gjorde ramen och klickade och sen kom jag in i det "vanliga" och skrev namnet...
Tack söte rara! kram/pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det var så lite, skönt att det ordnade sig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:22.