![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stoff och stil höstkatalog
Javisst, idag fick man stoff och stils höstkatalog, tycker ni det var något att hörra över och har ni hittat något intressant? Själv tyckte jag mest att det var samma tyger som i våras.
Åsikter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Jag tyckte att stoff o stils höst katalog var bra och trevlig, nya tyger och lite nya mönster, visst där är vissa som hängt med ett tag men vad gör det. Det är nya tyger som sakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag hitta inte en enda grej jag vill ha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Smaken är som baken delad, men det dycker säckert upp något som du behöver en annan gång då kanske det finns där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När fick ni den katalogen??..jag har minsan inte fått nån än.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej jag fick min igår den7/9 06. Hoppas att nu har den snart. Annars får du ringa dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Efter en närmare titt så fick jag i alla fall en hel del inspiration! Tidigare idag skummläste jag men nu, senare har jag haft tid att titta igenom den och det finns en del guldkorn!
Många fräscha ylletyger och även en hel del inspiration som triggar igång höstkänslorna! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
jag brukar var aen av dom som får den först här på sidan så jag tyckte det var lite konstigt...men kommer den inte i veckan ringer jag dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Har hittat en del, men det är mest standardutbudet så att säga, jag visste att det skulle dyka upp i katalogen. Dessvärre så så jag inget råsiden, det har funnits förut och jag hade tänkt beställa nu i höst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag blev jätteglad för de prickiga manchestertygerna!
Och julkatalogen med den beige randiga vaxduksväven. Nu måste jag skynda mig att beställa........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag fick den igår !!!!
Men jag har intye hunnit kolla i den än då jag har fullt med jobb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20.