![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vila butik i göteborg (eller malmö)
Jag behöver hjälp med att hitta en vila butik antingen i närheten av lund eller i göteborg. Ska till göteborg på måndag men bor annars i lund. Jag har hittatt en jacka från vila när jag var i danmark och nu bara måste jag ha den. Har sökt på eniro men det verkar inte finnas någon vila butik och jag tycker att det verkar konstigt. Vill ju helst hitta en större butik så att det är troligt att de har min jacka. Men bara jag får något butiksnamn så kan jag ringa och kolla om de har den.Hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig med detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På www.vila.dk hittar du en förteckning över deras svenska butiker under "shops".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vet ju inte hur mycket du kan om Götet men Partille liger ju inte allt för långt bort, och där finns en ren Vila-butik.
www.allum.se När jag sökte på Vila på gulasidorna så fanns det ju även butiker inne i Göteborg som hade det märket i sortiment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för hjälpen. Tyvärr blev det väldigt ont om tid i göteborg så jag hitta inte jakcan men idag åkte jag tillbaka till helsingör och köpte den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:38.