![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Symaskinens grunder
Hallå,
Jag letar efter en guide i symaskinens grunder, de flesta symboler som man stöter på och hur man använder maskinen i dess enklaste form. Känner ni till någon sida för detta? Finns det tom. på denna webb? Med vänlig hälsning Per Eriksson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Menar du för någon speciell maskin? Alla olika märken och maskiner har ju sina symboler. Jag tycker att man brukar få alla svar om man läser instruktionsboken till maskinen.
Vissa butiker har ju "komma-igång-kurser" där man får hjälp med den maskin man köpt. Lycka till! mvh Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vet inte om denna sidan kan hjälpa dig:
http://www.taunton.com/threads/pages/th_feat_sewbas.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Länken ovan
Förlåt Maria M men det blev ingen riktig länk i ditt inlägg. Tänkte bara hjälpa till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kan du inte säga vad det är för symaskin du undrar över.
Symaskinens grunder är ju så olika beroende på fabrikat. Te.x har jag en gammal Pfaff från början av 60- talet och om jag jämför den med svärmors gamla husqvarna så är dom som dag o natt....det finns inte en knapp eller symbol som påminner om varandra... Lägg upp ett foto på din maskin så kanske du kan få mer hjälp. Anne-Marlen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för hjälpen med länken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:16.