![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tänkte sy bilklädseln...
Det var inget vidare solväder idag så då tänkte jag att jag kunde ju sitta inne å sy klart min bilklädsel, som jag började med nån gång före jul.
Jag sydde klart klädseln till passageraren fram, för det är en vanlig volvostol som jag har stående i tv-rummet så den är ju lätt att mäta på å så. Åsså hade jag bara typ två sömmar kvar på den. Åsså tänkte jag börja med förarstolen, som är en recarostol. Den stolen sitter i min bil, men jag ritade av stolen nån gång i mars tror jag så jag har mönster på den. Men då brydde jag mej aldrig i att skriva på mönstrena, eftersom jag hade tänkt göra den stolen ganska på en gång. Men jag gjorde några hack å veck i mönstret å tänkte att då vet jag vars det vecket ska vara å så. När jag vecklar ut mönsterdelarna på golvet nu så har jag ingen aning om vad nåt av bitarna ska vara ![]() Eller, några bitar har jag nån aning om, men det är ju dumt att chansa... Å inte kan jag gå å jämföra med sätet, för bilen står på Tobbes jobb i stan å väntar på att repareras. Så det var bara att bära tillbaks mönster å tyg i garderoben igen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59.