![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
mössa virkad av nätverkskabel :)
Jag lägger det här i övrigt, för det är ju inget finlir när det kommer till virkning
![]() Jag virkade en mössa av min pojkväns nätverkssladd, skalade den och delade upp färgerna. Det var sjukt kämpigt faktiskt! fick skavsår och allt. Men lite kul blev resultatet. Sedan slängde jag upp bilden till en tävling på internet. Ni kan titta på mössan här ![]() OBS, ni röstar inte genom att gå in på länken, den tar er bara till bilden ![]() http://www.bredbandsbolaget.se/tradlost/?1100 Har nån av er sytt eller virkat något av konstiga material? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Förra sommaren jobbade jag på ett konfirmations läger och så skulle vi ha melodifestival och två av lednarna skulle vara programledare och finklädda.. eftersom vi var på en ö hade vi inte så mycket att göra dom "fina" i.. så jag gjorde en kostym av svart sopsäck och silvertejp
![]() Det var en skoj upplevelse ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:34.