![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Presskudde
Hejsan.
Jag söker en presskudde för att kunna sy prinsessömmar. Jag vet att Bergman-Johansson säljer dem men inga priser fanns på deras hemsida (man måste tydligen ringa och fråga) Finns det fler ställen där man kan köpa dessa. De verkar vara svåra att få tag i. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Almedahl har i sin katalog.Tel 08-6039300
Senast redigerad av axyzvslut den 2006-07-05 klockan 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett tips:
Om man registrerar sig som kund hos Bergman-Johansson får man tillgång till priserna på deras produkter direkt på hemsidan. Man kan alltså registrera sig som kund utan att för den sakens skull köpa någonting. *En registrering innebär också (tydligen) att man får Bergman-Johansson katalog hemskickad. Den är rolig att ha, rekommenderas. //jonne |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan och tack för era svar.
Jo, jag hade glömt att jag redan registrerat mig hos Bergman - Johnsson. Deras presskudde var ju billig men kudden är tyvärr lite liten. Heter företaget Almehahl? Är det inte Almedahl? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Visst har du rätt jag stavar som en kråka.
Almedahls det är gamla HS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:35.