![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Stort GRATTIS till Finland som vann Eurovision Song Contest!
Jag tror det är första gången...eller så var det vääldigt länge sedan =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
GRATTIS FINLAND
Ja, jag vill också skicka ett STORT GRATTIS till våra grannar.
Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja GRATTIS! och det var första gången! Även första gången de överhuvudtaget fått höga poäng. GRATTIS igen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Äntligen hejade jag på rätt land! Grattis Finland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Håller verkligen med. Snacka om att röra om i grytan. Ett roligt och uppfriskande inslag. Jag gillade dom faktiskt. Inget annat bidrag inkl. Sveriges var ju något som jag kommer att komma ihåg. Allt lät likadant. Jag bor ju nära Finlands gräns, och häruppe har vi en slags hatkärlek till varandra. Hockey är något som finnarna håller högt, högre än flesta svenskarna så jag tycker det var bra att dom fick lite plåster på såren från förlusten tidigare på kvällen..!! Att jag sen är lite grann skadeglad över att Sverige vann sin match och nu är i final är väl kanske mest att kalla för patriotism, eller ? ![]() Kram på er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hehe, jo jag håller med om att de har rört om i grytan ordentligt. Läste lite på aftonbladets och expressen att Lordi själva hade varit lyckliga över att komma bland de fem bästa =)
De tyckte också att de var underligt att de kunde ta hem första platsen med tanke på hur de såg ut och med tanke på att musiken inte direkt kan klassas som schlager?! Det ska bli intressant att se vad det blir för artister nästa år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jättekul att de vann! Annorlunda låt (för att inte tala om styrseln...), kul låt och en trevlig grupp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
japp
Rätt låt vann det är inte ofta man få säga dom orden hiihihhi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:44.