![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
lucia
hej är det nån som vet var man kan få tag på ett broderi på en lucia ?? det skall inte vara en appliqation
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej carina! nu är jag klar med stygnsättningen nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas att utbroderingen av lucian blir bra med..anne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej carina! äntligen klar med min "Lucy" nu och den blev bra utsydd tog knappt halvtimmen.
så alla som vill ha min LUCIA... VAR SÅ GODA Färger: Vit Lj Rosa Gul M Grön Vit Röd M Gul Svart Svart Lj Rosa Röd Lila el Röd både Pes o Hus Format Anne Senast redigerad av dianno den 2004-11-13 klockan 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag vet inte hur många som kan läsa VIP-filer, inte jag i alla fall, tyvärr... HUS vore bättre ![]() mvh/Gunilla Hultin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
BILD PÅ LUCIA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hej, har bytt till Hus och Pes nu
![]() Senast redigerad av dianno den 2004-11-13 klockan 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det Är svärmor min som ritat med blyerts och jag som skannat, fyllt i nya konturer och stygnsatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
HEJ ANNE SKALL DÅ LADDA HEM DET OCH TESTA OCH SY DET..
TACK SÅ MYCKET FÖR ATT DU DELAR MED DIG |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hejsan!
Tack för den fina Lucian! Här kommer en Lucia som jag har stygnsatt, den är i halvfigur, dvs man ser inte hela klänningen... Försökte konvertera till HUS nu, men färgerna blir lite konstiga. Ska vara: Vit Ljusgrå/blå Hudfärgat Rosa Mörkare rosa (mun) Hårfärg (valfri - blond, gul, mörk...) Gul (fortsätt med gul om håret är gult) Orange Grön Röd Svart God Jul ![]() /Gunilla Hultin Senast redigerad av gunnsan den 2004-11-13 klockan 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
hej gunilla! din Lucia var fin, har du gjort den nyligen? anne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej Anne!
Ja, jag håller på och stygnsätter lite julsaker just nu. Här är en adventsljusstake, som brukar vara rätt så sällsynta på s.k. freebie-sidor. Gjorde även lite ändringar på Lucian nyss. Ha det!/Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
hej gunilla! ljusstaken den är fin....
jag broderar ut min andra Lucia nu som är lika stor fast annorlunda ritad ![]() håller på att stygnsätta tomte barn som svärmor ritat förra söndagen. håller även på att lära mig stygnsättningen så att de blir lite mera effekter i brodyrerna och inte bara ett platt utseende som det lätt blir i början. anne Senast redigerad av dianno den 2004-11-14 klockan 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hej!
Här kommer ett enkelt julhjärta i korsstygn. Någon som har några fler tips på typiskt svenska julsaker att stygnsätta? Elektrisk julstake, kanske, hehe ![]() /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2004-11-20 klockan 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej igen!
Här är bild på julhjärtat. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Hejsan!
Här är även bild på min utbroderade lucia, som finns att ladda ner ovan. mvh/Gunilla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50.