![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Embellisher
Är det någon som gjort något kul med Embellisher-maskinen? Jag fann den helt oemotståndlig på symässan och köpte en. Nu står den i mitt syrum och tittar på mej och det råder idetorka i mitt huvud. Idehjälp önskas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad är detta för nåt?? Låter spännande...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
då är vi fler...
för jag är lite besviken jag tycker att sakerna man sätter ihop sitter ihop dåligt även om jag har billighetsvarianten från Kartehuset - jag hoppas ni som använder maskinerna kan lägga in bilder på vad ni gjort!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
millsing: Det är en "symaskin" med en massa nålar som tovar ihop tyg och ylle t ex. Tror man kan använda anndra material också. Sök på google så får du upp massor av info.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kolla dessa kuddar!
På QNN visar de ibland olika tips på projekt där de har använt metoden!
Annars fins det en designer som gör kuddar! Kolla www.bagsandpillows.com Han gör häftiga kuddar! Kolla och bli inspererad! ![]() Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag köpte en filtningsmaskin (den billiga från Kartehuset) och är nöjd. Se bild på min sida. Ska snart gå kurs och lära mig mer. Finns fler trådar om denna maskin sen i höstas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.