![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
silikonband
jag tränar kickboxning och har nu skaffat benskydd. men det blir väldigt halt med resåren under fötterna. så jag tänkte sätta dit silikonband för att inta halka runt så förbannat. men hur sätter man bäst fast dom? syr man eller finns det nåt bättre sätt? limma? smälta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det låter som ett ambitiöst projekt. jag undrar om det kommer att sitta kvar, eller vara helt länge oavsett metod att sätta fast det på. Vad jag kan minnas brukar benskydden bli följsammare med tiden när materialet nöts, dessutom tränar man in sig när man använder dom så att man inte halkar.
Vill man absolut ha något under foten skulle jag sätta dit ett par strängar textillim och fylla på när det nöts bort. Samma princip som halksockar ungefär. Det är kul med kampsport ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
textillim va faktiskt en bra ide. det får jag testa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:22.